© Powered by SiteSpirit

 
logo.png

vacatures

VRIJBUITER DENKT AAN VIJFDE VESTIGING ‘RICHTING BELGISCHE GRENS’

Vrijbuiter1.jpg

VRIJBUITER DENKT AAN VIJFDE VESTIGING ‘RICHTING BELGISCHE GRENS’

19-04-2013 – Kampeergigant Vrijbuiter is van plan een vijfde vestiging in ons land te openen. Daarbij denkt het bedrijf volgens algemeen directeur Gerard Kremer aan uitbreiding ‘richting Belgische grens’.

Vrijbuiter formule “prima exporteerbaar”
Momenteel beschikt Vrijbuiter over megastores in Roden, Gouda, Roermond en Zaandam. Expansie in zuidwestelijke richting ligt dan ook voor de hand. Verder zegt Kremer in een gesprek met RetailNews dat hij ook denkt aan uitbreiding naar het buitenland. Volgens hem is de formule van Vrijbuiter “prima exporteerbaar”. De kampeergigant richt haar pijlen in eerste instantie in oostelijke richting. “De wens is om op den duur ook in Duitsland, bijvoorbeeld Keulen, een filiaal te openen. Daarbij leren we in Roermond nu wat de Duitsers wel en niet willen. Zo hebben we al heel veel kennis op kunnen bouwen.”

Winkelconcept zal aanslaan bij Oosterburen
Van overhaast handelen zal in dit geval geen sprake zijn, zo blijkt uit de woorden van Gerard Kremer als hij zegt: “We zijn geen Zeeman die opeens tien vestigingen tegelijk kan openen.” Vrijbuiter wil eerst het verdere verloop van de crisis afwachten, die waarschijnlijk ook volgend jaar nog niet voorbij is. Kremer meent echter dat het winkelconcept zal aanslaan bij de Oosterburen. “Wij bieden one stop shopping. Daar zijn Duitsers gek op.”

“Beleving is toegevoegde waarde van de toekomst”
De algemeen directeur van Vrijbuiter blijkt met meer dan gemiddelde belangstelling te kijken naar de ontwikkeling die Globetrotter in Duitsland doormaakt. Hij wijst in dit verband naar de Globetrotter winkel in Keulen, waar ‘beleving’ centraal staat. Kremer: “Dat is de toegevoegde waarde van de toekomst.” Dit betekent onder meer dat Vrijbuiter ruimte gaat creëren voor het implementeren van meer beleving. “In één van onze filialen hadden we bijvoorbeeld ooit een klimmuur. Die moet weer terug.”

Bron: RetailNews

Vrijbuiter


ADVERTENTIES

ONeill banner Unreasonable.gif
ANWR.gif
Thule-banner-website-365x10.jpg
CMP banner 365x100.jpg
Koster-banner.jpg

DIVIDE.jpg
vendit365x100_gif_FINAL.gif

archief

 

Meer nieuws

UNDER ARMOUR REALISEERDE IN 2014 EXPLOSIEVE GROEI ASICS GESTART MET WERELDWIJDE ‘IT’S A BIG WORLD. GO RUN IT!’ CAMPAGNE ANWR-GARANT ORGANISEERT VOOR TWEEDE KEER FAIR PLAY ONDERNEMERSDAG BREAD & BUTTER STEMT DATA AF OP PLANNING ANDERE BERLIJNSE MODEVAKBEURZEN SNEAKERFORMULE SNIPES START MET VESTIGINGEN IN UTRECHT EN EINDHOVEN BIRNSTAR DISTRIBUEERT NU OOK DOUCHEBAGS NEW BALANCE WIL WERELDWIJD NUMMER 3 MERK IN VOETBAL WORDEN ZEVENAAR EN GELDERLAND LIJNRECHT TEGENOVER ELKAAR IN OUTLET CENTER KWESTIE O’NEILL START VANDAAG GROTE, WERELDWIJDE ‘UNREASONABLE’ CAMPAGNE GONNIE KOOP VERRUILT INTERSPORT VOOR CLARKS SPORTBRANCHE WELKOM BIJ ‘ANOTHER 50 YEARS’ SYMPOSIUM VAN JUBILEREND DAKA SPORTS VF’S OUTDOORMERKEN (THE NORTH FACE, TIMBERLAND) SLOTEN 2014 GLANSRIJK AF UVEX GEEFT INZICHT IN AMBITIEUZE GROEIPLANNEN VAN BERGEN SPORTS INTERNATIONAL BREIDT UIT MET KÄSTLE THE ATHLETE’S FOOT REALISEERDE 7,5% OMZETPLUS IN 2014 IWA OUTDOORCLASSICS 2015 VAN 6 TOT 9 MAART IN NÜRNBERG VACATURE CORVUS SPORTS UMBRO KOMENDE VIJF SEIZOENEN KLEDINGSPONSOR VAN PSV ASICS REALISEERDE VORIG JAAR OOK IN BENELUX SOLIDE OMZETGROEI PUMA’S RESULTATEN OVER 2014 STERK BEÏNVLOED DOOR VALUTAKOERSEN SHOEPS ELASTISCHE VETERS TOT EIND MEI 2.000 KEER OP NICKELODEON ASSEN WIL NU OOK OUTLETCENTER – INRETAIL WAARSCHUWT VOOR GEVOLGEN VOOR BINNENSTAD A.S. ADVENTURE GROUP (BEVER) VERKOCHT AAN PAI PARTNERS INTERSPORT ONDERNEMERS SLUITEN 2014 AF MET OMZETGROEI VAN 2% ADIDAS GROUP REALISEERT 6% OMZETGROEI IN 2014 NAAR € 14,8 MILJARD HESLINGA & HONDERS SPORT EN MODE BREIDT PORTFOLIO UIT MET KANYON EN EISGLUT KEEPERSHELM VAN FULL90 VOORPAGINANIEUWS BIJ HET AD ERIMA SLUIT 2014 AF MET OMZETGROEI VAN MAAR LIEFST 15% BLS OUTDOOR BREIDT UIT MET NIEUWE MERKEN EN TEAMRIDERS PSB SPORTBRACES EN KNKV ZETTEN SAMENWERKING VOORT SKINS LEVERANCIER VAN COMPRESSIEKLEDING VOOR ATP WORLD TOUR VENDIT IS ‘PREFERRED SUPPLIER’ VOOR ANWR-GARANT ERIK KRAY ALS AGENT VERDER MET REGATTA EN DARE2B ISPO MUNICH 2015: AANTAL BEZOEKERS ONGEVEER GELIJK ONDANKS VERSCHUIVING VAN DAGEN EUROPESE OUTDOORMARKT GROEIDE IN 2014 MET 1% TOT 3% JOHN JANSEN BENOEMD ALS VICEVOORZITTER VAN EUROPEAN OUTDOOR GROUP JAN DIRK VAN DER ZEE VERRUILT INRETAIL VOOR KNVB GESLAAGDE ENTREE IN VERENIGDE STATEN VOOR GOLDBERGH SCHÖFFEL VOORZIET SKITEAM MIDDEN-NEDERLAND VAN OUTFIT DUITSE OUTDOORPIONIER EN VAKBEURSENTREPRENEUR KNUT JÄGER OVERLEDEN ARC’TERYX STELT EUROPEAN SENIOR MARKETING MANAGER AAN INTERSPORT HEEFT VOOR BELGIË AMBITIEUZE GROEIPLANNEN INTERSPORT TWINSPORT NEEMT WINKELS INTERSPORT SCHUURMAN OVER KEEN KOMT MET ‘EUROPEAN MADE’ SCHOENENLIJN VOOR EUROPESE MARKT GORE-TEX FOOTWEAR START MEDIO MAART MET GROTE CAMPAGNE VOOR SURROUND WEER DIVERSE FONDSENWERVINGSACTIES VAN EOCA TIJDENS ISPO MUNICH FIXAN VERWERFT DISTRIBUTIE LUXE DUITS (TENNIS)KLEDINGMERK LIMITED SPORTS BRUNOTTI NODIGT SPORTRETAILERS UIT VOOR DINNER @ ISPO ADIDAS GROUP VERKOOPT ROCKPORT AAN NEW BALANCE RAPPORT VAN EDM PUBLICATIONS OVER CHINESE SPORTMARKT VERSCHENEN WINNAARS PRODUCT OF THE YEAR EN ISPO AWARD BEKENDBarr ODLO KOMT MET BRA FINDER VOOR KEUZE VAN JUISTE SPORTBEHA SLIPPERMERK WISHBONES MET CHARITATIEVE INSLAG NU OOK IN NEDERLAND MBRANDS INTERNATIONAL BENOEMT SALES DIRECTOR DUTCH BRAND MANAGEMENT VOEGT SOS SPORTSWEAR TOE AAN PORTFOLIO VAUDE SCHERPT VAKHANDELSGERICHT DISTRIBUTIEBELEID VERDER AAN HUMMEL VOORZIET TEAM GIANT-ALPECIN VAN CASUALKLEDING YONEX TEKENT CONTRACT MET TOPBADMINTONSPELER JORRIT DE RUITER BREAD & BUTTER KEERT IN ZOMER TERUG NAAR TEMPELHOF BERLIJN MARKTWAARDE SPORTBEDRIJVEN STEEG GEMIDDELD MET 19,3% IN 2014 MEXX KOMT IN TURKSE HANDEN SPEEDO GAAT MET SPEEDO FIT APP CONCURRENTIE AAN MET ANDERE SPORTEN OMVANGRIJK SHOPPING2020 PROJECT RESULTEERT IN BOEK SHOPPINGTOMORROW OVERNAME A.S. ADVENTURE BIJNA ROND SOLLIE BRANDS VERWERFT AGENTSCHAP ALPINA BRUNOTTI START SAMENWERKING MET SNOWWORLD BJÖRN BORG NEDERLAND TREKT DRIE NIEUWE MEDEWERKERS AAN RUNNERSWORLD ZAMELT € 11.500 IN VOOR LONGFONDS HEAD VERLENGT PARTNERSCHAP MET NOVAK DJOKOVIC DERBYSTAR LANCEERT EREDIVISIEBAL VOOR SEIZOEN 2015/2016 AMAZON EU MELDT ZICH ALS EERSTE ONLINE RETAILER AAN BIJ EOCA ISPO MUNICH EN RUNNER’S WORLD ORGANISEREN RUNNING SHOE SYMPOSIUM VAUDE SCOORT HOOG IN ‘DUURZAAMHEIDSBAROMETER’ VAN RANK-A-BRAND RAFAEL NADAL IS DIT JAAR OVERGESTAPT NAAR BABOLAT PLAY RACKET STANNO VERLENGT CONTRACT MET FEYENOORD KEEPER ERWIN MULDER OEKO-TEX ROEPT GORE UIT TOT DUURZAAMSTE BEDRIJF VAN JANUARI 2015 EXPOSITIE ONE HUNDRED BRENGT TIJDENS ISPO MUNICH ODE AAN DE SNEAKER BJÖRN BORG SUCCESVOL BIJ STRIJD TEGEN NAMAAKPRODUCTEN IN BENELUX DUTCH BRAND HOUSE HAALT CANADESE WINTERBOOTS VAN KODIAK NAAR ONS LAND BRUNOTTI HEEFT MET RON VAN DER LINDE NIEUWE SALES MANAGER BENELUX KOLTEC SPORT EQUIPMENT NIEUWE DISTRIBUTEUR BOOTDOC PROTEST ‘OFFICIAL CLOTHING PARTNER’ FIS FREESTYLE SKI & SNOWBOARD WC 2015 ESSENTIAL BASICS BREIDT TEAM UIT MET DENNIS VERHEIJKE FGHS WORDT MAATSCHAPPELIJK PARTNER VAN SPORTS FOR CHILDREN BRUNOTTI VANAF SEIZOEN 2015/2016 KLEDINGPARTNER RTL SNOWMAGAZINE MYSTIC VOOR DERDE MAAL IN SUCCESSIE ‘BEST ACCESSORY BRAND’ BREAD & BUTTER VERDER ALS ‘GUERILLA TRADESHOW FOR SELECTED BRANDS’ THE NORTH FACE WORDT PARTNER VAN DE NKBV WESLEY VAN WIJNBERGEN IS NIEUWE SALES & MARKETING DIRECTOR PROTEST SPORTSWEAR PETER KORVER BENOEMD ALS DIRECTEUR THE NOMAD COMPANY HI-TEC PARTNER VAN NIEUWE WANDELBOND KWBN TOPJUDOKA DEX ELMONT WORDT ‘BRAND AMBASSADOR’ RUSSELL ATHLETIC PROGRAMMAOVERZICHT PREVIEW SBC LEUSDEN OP 11 EN 12 JANUARI BAS HEERING IS NIEUWE COUNTRY MANAGER AMER SPORTS NETHERLANDS TRETORN VESTIGT EIGEN VERKOOPORGANISATIE IN DE BENELUX PIRI SPORT VERSTERKT POSITIE OP SPORTVERZORGINGSGEBIED MET SPORTBALM RIJKSTE ICONEN UIT INTERNATIONALE SPORTBUSINESS DEDEN IN 2014 GOEDE ZAKEN DRIE SPORTMERKEN IN TOP 10 VAN MEEST GEZOCHTE MODEMERKEN OP BAPS TWINSPORT VOOR CROSS CHANNEL RETAILEN IN ZEE MET ACA EN DIVIDE NIKE CREËERT MET NIKELAB ACG TWEEDE LEVEN VOOR ACG